Szerokie zastosowanie standów

SZEROKIEZASTOSOWANIESTANDÓW

Standy reklamowe - co to?

Standy reklamowe to specjalnie zaprojektowane stojaki, które różnią się od siebie wyglądem, a w szczególności wielkością i kształtem. Ich specyfikę możemy dobrać w zależności od naszych potrzeb i rodzaju oferowanych produktów. Standy mogą być wykonane z różnych materiałów, takich jak karton, drewno, czy metal. Ich projekt tworzony jest tak, by przykuwać uwagę i szybko kierować świadomość przechodnia na informacje o naszej marce. Dużą rolę odgrywają elementy, takie jak kolory firmy, powiększone logo, czy związana tematycznie grafika.  

Stand reklamowyRodzaje standów reklamowych

W zależności od naszych potrzeb i preferencji możemy wybrać standy o różnej charakterystyce. Jedną z propozycji są standy eliptyczne, czyli konstrukcje typu totem, które pozwalają na doskonałą, bo dwustronną ekspozycję materiałów. Na poszczególnych stronach możemy zawrzeć te same lub zupełnie inne elementy, zgodne z wybraną koncepcją marketingową. Inna opcja to tzw. displaye, które mogą przyjmować dowolne kształty, poszerzając tym samym nasz możliwości wyeksponowania towarów. Coraz modniejsze stają się także standy przestrzenne 3D, które są zarówno doskonałym nośnikiem reklamy, jak i świetną opcją do wyeksponowania produktów. Mogą one przybierać nawet bardzo fantazyjne formy dopasowane do naszych wymagań.

Jak już wspomnieliśmy, standy możemy podzielić także ze względu na rodzaj materiałów użytych w czasie produkcji. Wyróżniamy więc standy kartonowe, standy metalowe i standy drewniane. Najczęściej wykorzystywana jest opcja pierwsza, czyli produkty bazujące na wielowarstwowym kartonie. Mimo swojej lekkości wyróżnia je doskonała trwałość i niezwykła funkcjonalność. Standy kartonowe są także tanie, co zwiększa ich dostępność dla większej liczby zainteresowanych.  

Do czego wykorzystać?

Standy otwierają przed nami nowe możliwości, a ich użycie pozwala wyeksponować towary lub foldery informacyjne. Te nowoczesne formy prezentacji świetnie sprawdzą się w placówkach firmy lub w sklepach. Dzięki odpowiedniemu ustawieniu, zwłaszcza tam, gdzie przewija się wiele osób, stand może przynieść szybkie i wymierne efekty zgodne z oczekiwaniami. Ich wykorzystywanie zalecane jest także w galeriach sztuki, muzeach, urzędach, czy nawet galeriach handlowych.

Główne zalety

Jakie są zalety tego typu rozwiązania? Jak już wykazaliśmy, standy są doskonałym nośnikiem reklamy, ponieważ zapewniają doskonałą ekspozycję i przyciągają wzrok. To opcja dostępna dla każdego, kto chce promować swoją firmę, robiąc to w sposób spersonalizowany. Standy, szczególnie kartonowe, są także dość szybkie w produkcji, a sama ich konstrukcja jest lekka i łatwa w transporcie. Warto wspomnieć, że opcja ta jest w pełni ekologiczna, ponieważ jeden stand może zostać wykorzystany w kilku akcjach promocyjnych.

Nasza oferta

Jeśli zainteresował Cię temat standów i chcesz nabyć produkty wysokiej jakości, sprawdź naszą ofertę. Jesteśmy renomowaną firmą, która już od lat dostarcza na rynek najwyższej klasy opakowania kartonowe i systemy reklamowe POS. Dzięki dwudziestoletniemu doświadczeniu wiemy, jak ważne jest indywidualne podejście do klienta i ścisła współpraca na każdym etapie wykonywania zlecenia. Wszystkie nasze propozycje tworzone są według najnowszych standardów i we współpracy z najlepszymi artystami, plastykami, a także specjalistami z zakresu marketingu i reklamy. Naszymi Klientami są m.in.: Mennica Polska S.A., Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Access, Bell, Joko Cosmetics Sp.j. oraz tacy zagraniczni kontrahenci jak Communisis i Lehmann. Dołącz do nas już dziś! 

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.