Niestandardowe podejście do displayów. Jak wywołać ,,efekt wow"?

Odpowiednie eksponowanie produktów w sklepie może zdecydowanie zwiększać sprzedaż i podnosić poziom zainteresowania nimi klientów. Dodatkowo opakowania, standy, stojaki czy displaye powinny być zaprojektowanie tak, żeby korzystający z nich pracownicy bez trudu mogli je rozstawić, czy przenieść. Jak osiągnąć gwarancję efektu wow w przypadku takich rozwiązań?

Jakie jest zastosowanie displayów?

Na rynku dostępnych jest obecnie wiele różnych opakowań. W przypadku tych typu display chodzi o to, aby była możliwość wyeksponowania produktów, bez konieczności ich wyjmowania z pudełka. Najłatwiej porównać to do wafelków, które w sklepie wyciągamy z otwartych kartoników. Są one w taki sposób przystosowane, że łatwo je w określony sposób otworzyć. Jednak możemy podejść do tego rozwiązania mniej standardowo i np. uformować zamknięcie w określony kształt, nie urywać go otwierając i stworzyć dodatkową reklamę, przyciągającą do danego produktu.

witryna

Displeje to właściwie rodzaj kartoników do pakowania mniejszych produktów. Jednak jako, że właśnie w nich się je wystawia na sprzedaż, koniecznie należy zwrócić szczególną uwagę na ich walory marketingowe. Czasem kolorystyka, kształt i inne elementy mogą sprawić, że klient sięgnie właśnie po ten, a nie inny produkt. Na poziomie displaya możemy odróżnić się od konkurencji i zachęcić do skorzystania z naszej oferty.

Gdzie zamawiać displaye?

Najlepiej zdecydować się na firmę, która zajmuje się produkcja opakowań tego rodzaju i posiada duże doświadczenie. W ten sposób możemy liczyć na pomoc w stworzeniu naszego unikalnego i wyróżniające się na rynku displaya. Dobry marketing i wielkość sprzedaży zależy często od niuansów. Odpowiednie opakowanie z pewnością może być jednym z nich i nie powinniśmy zaniedbywać tego elementu. Profesjonalne opakowania sprawiają, że nasze produkty lepiej i właściwie same się sprzedają. Dlatego pamiętaj, aby zadbać by były one odpowiednie i trafiające do Twojej grupy docelowej. Poprawisz tym sprzedać i jakość.