Nie tylko wielkie ekspozycje. Co jeszcze zaliczamy do materiałów POS?

W dobie bardzo dużej konkurencji i rywalizacji wielu firm, które oferują podobne produkty, kluczem do sukcesu pozostaje odpowiednio dobrana forma reklamy. Nic więc dziwnego, że producenci stosują różne sposoby, żeby dotrzeć do swoich potencjalnych odbiorców. Rozwiązaniem, które od lat nie traci popularności są materiały POS. Co oznacza ta nazwa? I czy materiały POS to tylko duże, rozbudowane ekspozycje? A może zaliczamy do nich także mniejsze, ale równie skuteczne propozycje? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule. 

Materiały POS - czym są?

Materiały POS, czyli Point Of Sales Materials to drukowane materiały promocyjne, które - podobnie, jak każdy inny rodzaj reklamy - mają za zadanie zwiększenie sprzedaży. Do grupy tej zaliczamy wiele różnych form komunikacji na linii producent - klient. Na uwagę zasługują m.in. stojaki na ulotki, wobblery, toppery, reklamy stojące, reklamy podświetlane i różnego rodzaju ekspozytory. Zadaniem wszystkich tych rozwiązań jest reklamowanie produktu, zwiększanie rozpoznawalności marki i jednoczesne zapewnianie estetycznego wyglądu całej ekspozycji. Fakt, że materiały POS są stosowane bezpośrednio w miejscu sprzedaży, sprawia, że przyciągają wzrok i zwiększają możliwość zapamiętania komunikatu.

uśmiechnięta kobieta

Co zaliczamy do materiałów POS?

Warto jednak podkreślić, że materiały POS to nie tylko duże ekspozycje, ale także szereg mniejszych, przy czym równie skutecznych rozwiązań. W naszej ofercie znajdziesz m.in.:

  • ekspozytory sprzedażowe na półkę bądź ladę, które sprawdzają się jako zachęta dla potencjalnych klientów; można wykorzystać je jako nośnik promocji, ponieważ przykuwają uwagę swoim kształtem, grafiką i umiejscowieniem, a przy tym są poręczne i dopasowane do dostępnej przestrzeni,  
  • owijki paletowe, które pozwalają zamienić zwykłą paletę w profesjonalne stoisko ekspozycyjne, które sprawdzi się szczególnie dobrze w marketach, na targach czy w galeriach handlowych,
  • kosze ekspozycyjne przeznaczone do prezentacji produktów m.in. w supermarketach,
  • opakowania, które służą nie tylko do zabezpieczania produktu, ale także do stworzenia całościowej prezentacji danej marki.  

Dlaczego warto je wykorzystać?

Dlaczego warto stosować materiały POS? Przede wszystkim dlatego, że stanowią szeroką gamę rozwiązań, które możemy dopasować do naszych potrzeb i profilu działania naszej firmy. To także stosunkowo tania, ale efektywna droga docierania do potencjalnych odbiorców, rozumianych zarówno jako jednostki, jak i jako odbiorca masowy. Co ważne, materiały POS są umieszczane bezpośrednio w przestrzeni sklepu, dzięki czemu stanowią skuteczną, ale nienachalną reklamę, która podświadomie wpływa na decyzje zakupowe odbiorcy. Dzięki dobrze zaplanowanemu projektowi możemy stworzyć rozwiązanie dopasowane do całościowej identyfikacji wizualnej marki, które pozwala skomponować spójną, ciekawie podkreśloną formę przekazu.

Jeśli chcesz wykorzystać tę formę reklamy w swojej firmie, sprawdź naszą ofertę. Proponujemy m.in. displaye, standy, stojaki tekturowe, ekspozytory na półkę, kosze,

owijki paletowe, opakowania, teczki, ulotki, koperty, czy blistry. Dzięki dwudziestoletniemu doświadczeniu gwarantujemy:

  • usługi wysokiej jakości, 
  • zlecenia wykonane szybko i sprawnie,
  • współpracę, która łączy w sobie solidność, terminowość i konkurencyjne ceny.