Korzyści z zastosowania ekspozytorów tekturowych
- Szczegóły
Ekspozytory POS są bardzo często stosowane, w związku z czym warto zaznajomić się z ich specyfiką oraz poznać najważniejsze zalety.
Specyfika tekturowych ekspozytorów POS
Dostępne obecnie ekspozytory POS mogą różnić się od siebie pod wieloma względami. Główne różnice zauważalne są w przypadku rozmiaru, kształtu czy układu poszczególnych półek. Kluczowym celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, wzbudzenie w nich ciekawości, zaintrygowanie ich, a w konsekwencji zachęcenie do kupna produktu. Bardzo często jednak ekspozytory służą też do prezentowania materiałów promocyjnych na terenie sklepów czy obiektów usługowych.
Ekspozytory POS są dość proste w swojej konstrukcji, lekkie i nie potrzeba zbyt wiele siły, umiejętności czy specjalnych narzędzi do montażu. Ich zastosowanie jest bardzo szerokie. Najczęściej występują w roli stojaków reklamowych, standów kartonowych lub regałów, na których ustawione są produkty, materiały lub gadżety reklamowe.
Ekspozytory zwykle projektowane są zgodnie z indywidualnym zamówieniem klienta. To on określa ich wygląd, rozmiary oraz najważniejsze parametry, którymi powinny się wyróżniać. Coraz rzadziej jednak produkuje się proste, standardowe ekspozytory. Klienci oczekują niebanalnych rozwiązań, oryginalnych kształtów czy interesującego wykończenia.
I chociaż rosną wymagania w stosunku do ekspozytorów POS, ich popularność raczej szybko nie minie. Cechują się wieloma zaletami, takimi jak mała waga, przez co można je z łatwością przenosić i transportować, prosta budowa umożliwiająca łatwy montaż, a przede wszystkim skuteczność i funkcjonalność. Co więcej, w porównaniu do innych, trwałych form ekspozycyjnych, ekspozytory tekturowe są stosunkowo tanie w produkcji, zatem zmieszczą się w budżecie niemal każdej kampanii promocyjnej czy informacyjnej.