Błędy w kampanii POS. Czego się wystrzegać?

Owijka firmy KIWIBroszury produktowe, plakaty, banery, standy czy ekspozytory to materiały POS („point of sale”). Stosuje się je w celu promocji produktów i marek. Jednak w kampaniach POS kluczowe jest ich przemyślane przygotowanie. Warto zaplanować je w taki sposób, by były estetyczne i ciekawe, a jednocześnie dostosowane do docelowej grupy klientów. O czym należy pamiętać i jakich błędów unikać przygotowując je?

Dostosowanie treści do grupy docelowej

Częstym błędem przy tworzeniu materiałów do kampanii POS jest ich masowość. Warto jednak pamiętać, że w zależności od wieku, płci czy zainteresowań do poszczególnych grup ludzi lepiej dotrą inne komunikaty. Szycie na miarę może okazać się kluczem do sukcesu. Owijki paletowe powinny wyglądać zupełnie inaczej, gdy treść na nich zamieszczona kierowana jest do dzieci (na przykład promując zabawki czy cukierki) niż ta z artykułami alkoholowymi dla dorosłych. Warto również zastanowić, dlaczego dany produkt jest atrakcyjny w konkretnym momencie. Właśnie dlatego znane marki, które sprzedają czekoladki, przed Walentynkami decydują się na zastosowanie kartonowych pudełek z nadrukowanymi sercami, które przyciągną uwagę zakochanych, a co za tym idzie – zwiększą sprzedaż produktu. Te same produkty w sezonie zimowym zwrócą uwagę klientów, jeśli na pudełkach będzie widniała choinka czy bałwan.

Funkcjonalność materiałów

Displaye kartonowe i standy reklamowe są nieodłącznym elementem kampanii POS. Zdarza się jednak, że zostają one dobrane w niedbały sposób. Chodzi o to, że nie można na nich odpowiednio wyeksponować każdego rodzaju produktu, przez co są właściwie bezużyteczne. Dlatego należy pamiętać, by displaye i standy przede wszystkim były solidne, a oprócz tego rozkład ich półek zapewniał możliwość takiej ekspozycji, która przyciągnie oko klientów docelowych i nie tylko.

Kampanie POS mogą być skuteczne, jednak należy je odpowiednio przygotować. Ważna jest przede wszystkim jakoś materiałów, czyli stojaków reklamowych, standów kartonowych czy ulotek. Oprócz tego należy pamiętać o atrakcyjnej ekspozycji towaru i reklamie odpowiedniej do sezonu i klienta docelowego. Jesteśmy renomowanym producentem systemów reklamowych POS i dzięki ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu znamy metody produkcji, które pozwalają tworzyć produkty najwyższej jakości.

 

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.