Blog

wyprzedaz

Jak obniżyć koszty produkcji POS i cieszyć się dobrymi wynikami sprzedaży?

Aby cieszyć się dobrymi wynikami sprzedaży, bardzo ważne jest skoncentrowanie się na odpowiedniej reklamie, która będzie dopasowana do prowadzonej przez nas działalności i skutecznie trafi do potencjalnych klientów. Jednym ze sposobów na osiągnięcie zamierzonych celów jest wykorzystanie POS. Co kryje się pod tą tajemniczą nazwą? I czy istnieją sposoby pozwalające obniżyć koszty wyprodukowania tych materiałów? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule.

Czytaj więcej

stoisko reklamowe

Nie tylko wielkie ekspozycje. Co jeszcze zaliczamy do materiałów POS?

W dobie bardzo dużej konkurencji i rywalizacji wielu firm, które oferują podobne produkty, kluczem do sukcesu pozostaje odpowiednio dobrana forma reklamy. 

Czytaj więcej

display reklamowy

Jak kształt materiału POS oddziałuje na klienta?

Materiały POS stanowią nieodłączny element sprzedażowy przeznaczony dla klientów detalicznych. Ich zadaniem jest zwrócenie uwagi poprzez nietuzinkowy kształt, ciekawą treść na produkt, a także nakłonienie do jego zakupu.

Czytaj więcej

Displaye kartonowe

Jakie displaye skutecznie zwiększą sprzedaż?

Materiały POS są jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingowych, które zachęcają klientów do zakupienia produktu lub skorzystania z usługi. Umiejętnie wykorzystane displaye, standy i ulotki mogą skutecznie wpłynąć na zwiększenie obrotów przedsiębiorstwa, które zdecyduje się na taką reklamę.

Czytaj więcej

Owijka firmy KIWI

Błędy w kampanii POS. Czego się wystrzegać?

Broszury produktowe, plakaty, banery, standy czy ekspozytory to materiały POS („point of sale”). Stosuje się je w celu promocji produktów i marek. Jednak w kampaniach POS kluczowe jest ich przemyślane przygotowanie. Warto zaplanować je w taki sposób, by były estetyczne i ciekawe, a jednocześnie dostosowane do docelowej grupy klientów. O czym należy pamiętać i jakich błędów unikać przygotowując je?

Czytaj więcej

Ludzie w kolejce

Kolor materiałów POS - detal który ma znaczenie

Przy tworzeniu materiałów POS należy zadbać o wiele elementów, które wpływają na odbiór kupujących. Ten rodzaj reklamy stworzony jest z myślą o klientach detalicznych, dlatego musi zdominować otoczenie swoim wyglądem. Zwracać na siebie uwagę i zachęcać do zapoznania z ofertą. W materiałach reklamowych, takich jak standy czy stojaki na ulotki, bardzo ważną rolę — poza kształtem i tym, co przedstawiają — odgrywają kolory.

Czytaj więcej

Szerokie zastosowanie standów

Szerokie zastosowanie standów

Reklama i szeroko pojmowany marketing to elementy istotne dla każdego, kto prowadzi własną firmę. Chcemy przecież, żeby klienci dowiedzieli się o naszych usługach i o tym, co oferujemy. Trzeba jednak przyznać, że komunikat przedstawiony w zbyt oczywisty lub - przeciwnie - w zbyt nachalny sposób przestaje przynosić korzyści. Jak więc przykuć uwagę nowych odbiorców? Doskonałym rozwiązaniem są wielofunkcyjne standy, które łączą w sobie wiele zalet. Czym one są? I gdzie możemy je wykorzystać? Przekonasz się o tym, czytając nasz artykuł.  

Czytaj więcej

Materiały POS w branży farmaceutycznej

Materiały POS w branży farmaceutycznej

Współcześnie trudno sobie wyobrazić działającą na rynku firmę, która mogłaby się obyć bez reklamy i szeroko zakrojonych działań marketingowych. Jedną z branży, która nieustannie stara się docierać do swoich klientów, informując, edukując i wskazując właściwe wybory konsumenckie, korzystne dla ludzkiego zdrowia, jest branża farmaceutyczna

Czytaj więcej

Jak podnieść skuteczność reklamową standów?

Jak podnieść skuteczność reklamową standów?

Standy kartonowe to jeden ze sposobów na zareklamowanie oferty przedsiębiorstwa w punkcie sprzedaży. Czym są, jakie mają zalety, a także jak możemy zwiększyć efektywność ich oddziaływania na klientów?

Czytaj więcej

Zastosowanie tektury w branzy reklamowej

Zastosowanie tektury w branzy reklamowej

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, jak ogromne znaczenie ma zastosowanie tektury w branży reklamowej. Jeśli chodzi o reklamę BTL, ciężko jest wręcz znaleźć jej formę, w której tektura nie byłaby potrzebna. Co może z niej przygotować dobra agencja reklamowa?

Czytaj więcej