Blog

Displaye kartonowe

Jakie displaye skutecznie zwiększą sprzedaż?

Materiały POS są jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingowych, które zachęcają klientów do zakupienia produktu lub skorzystania z usługi. Umiejętnie wykorzystane displaye, standy i ulotki mogą skutecznie wpłynąć na zwiększenie obrotów przedsiębiorstwa, które zdecyduje się na taką reklamę.

Czytaj więcej

Owijka firmy KIWI

Błędy w kampanii POS. Czego się wystrzegać?

Broszury produktowe, plakaty, banery, standy czy ekspozytory to materiały POS („point of sale”). Stosuje się je w celu promocji produktów i marek. Jednak w kampaniach POS kluczowe jest ich przemyślane przygotowanie. Warto zaplanować je w taki sposób, by były estetyczne i ciekawe, a jednocześnie dostosowane do docelowej grupy klientów. O czym należy pamiętać i jakich błędów unikać przygotowując je?

Czytaj więcej

Ludzie w kolejce

Kolor materiałów POS - detal który ma znaczenie

Przy tworzeniu materiałów POS należy zadbać o wiele elementów, które wpływają na odbiór kupujących. Ten rodzaj reklamy stworzony jest z myślą o klientach detalicznych, dlatego musi zdominować otoczenie swoim wyglądem. Zwracać na siebie uwagę i zachęcać do zapoznania z ofertą. W materiałach reklamowych, takich jak standy czy stojaki na ulotki, bardzo ważną rolę — poza kształtem i tym, co przedstawiają — odgrywają kolory.

Czytaj więcej

Szerokie zastosowanie standów

Szerokie zastosowanie standów

Reklama i szeroko pojmowany marketing to elementy istotne dla każdego, kto prowadzi własną firmę. Chcemy przecież, żeby klienci dowiedzieli się o naszych usługach i o tym, co oferujemy. Trzeba jednak przyznać, że komunikat przedstawiony w zbyt oczywisty lub - przeciwnie - w zbyt nachalny sposób przestaje przynosić korzyści. Jak więc przykuć uwagę nowych odbiorców? Doskonałym rozwiązaniem są wielofunkcyjne standy, które łączą w sobie wiele zalet. Czym one są? I gdzie możemy je wykorzystać? Przekonasz się o tym, czytając nasz artykuł.  

Czytaj więcej

Materiały POS w branży farmaceutycznej

Materiały POS w branży farmaceutycznej

Współcześnie trudno sobie wyobrazić działającą na rynku firmę, która mogłaby się obyć bez reklamy i szeroko zakrojonych działań marketingowych. Jedną z branży, która nieustannie stara się docierać do swoich klientów, informując, edukując i wskazując właściwe wybory konsumenckie, korzystne dla ludzkiego zdrowia, jest branża farmaceutyczna

Czytaj więcej

Jak podnieść skuteczność reklamową standów?

Jak podnieść skuteczność reklamową standów?

Standy kartonowe to jeden ze sposobów na zareklamowanie oferty przedsiębiorstwa w punkcie sprzedaży. Czym są, jakie mają zalety, a także jak możemy zwiększyć efektywność ich oddziaływania na klientów?

Czytaj więcej

Zastosowanie tektury w branzy reklamowej

Zastosowanie tektury w branzy reklamowej

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, jak ogromne znaczenie ma zastosowanie tektury w branży reklamowej. Jeśli chodzi o reklamę BTL, ciężko jest wręcz znaleźć jej formę, w której tektura nie byłaby potrzebna. Co może z niej przygotować dobra agencja reklamowa?

Czytaj więcej

zastosowanie materiałów POS w miejscu sprzedaży

Zastosowanie materiałów POS w miejscu sprzedaży

POS (lub POSM) to skrót od angielskiego point of sales materials oznaczającego materiały reklamowe mające na celu poprawę sprzedaży w miejscu, w którym jest ona prowadzona. Materiały POS są stosunkowo tanią, lecz efektywną formą reklamy. Z tego powodu na ich produkcję decyduje się wiele firm z różnych branż.

Czytaj więcej

Materiały POS na stoiskach targowych

Materiały POS na stoiskach targowych

Podczas targów i wystaw branżowych każdy wystawca zabiega o to, aby jego firma, produkty lub usługi zostały zaprezentowane w sposób profesjonalny, atrakcyjny i skuteczny. Podczas tego rodzaju wydarzeń, podczas których zwykle spotyka się bardzo wielu uczestników, każdy zabiega o to, by chociaż przez chwilę skupić na sobie uwagę.

Czytaj więcej

Materiały POS - nośniki reklamowe wspierające sprzedaż

Materiały POS - nośniki reklamowe wspierające sprzedaż

Obecny rozwój w dziedzinie reklamy przyczynił się do powstawania wielu różnych kanałów docierania do klientów i zwiększenia się ilości narzędzi marketingowych. Nadal jednak jednym z istotniejszych i powszechnie wykorzystywanych nośników reklamowych są materiały POS. W większości przypadków produkowane są z tektury, co - teoretycznie - nie brzmi ciekawie, ale w praktyce pozwala na tworzenie kreatywnych rozwiązań. Ciekawie zaprojektowane i precyzyjnie wykonane ekspozytory POS, displaye, standy, stojaki itd. pozwalają atrakcyjnie wyeksponować produkt, celnie trafiając z przekazem marketingowym do potencjalnych klientów.

Czytaj więcej

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.